Vilken helg!

I fredags var det dags att jobba på Blomdahls lite, skönt att sluta 13.00. Efter jobbet åkte jag och Anna till Max och käkade lite, sen handling på maxi och sen hem för att hinna vila lite innan träningen.
Efter träningen kom jag hem till tre stycken PARTY-brudar! Mina Göteborgstjejer hade kommit<3 Jag gick dock vidare till Angelica och hade julmys med tjejerna från jobbet - gött att komma till ett dukat bord och maten är klar!

Igår var det dags för derby mot Gislaved, och vi gick segrande ur den duellen. Matchen innehöll det mesta, Gislaved spelade som vanligt väldigt och då menar jag väldigt bra försvarsspel. Helt sjukt vilka räddningar de gjorde, men vi hade ett grymt tålamod och vann med 3-1.
Efter matchen åkte jag och Sandra hem till mig och inväntade Marie, Emma och Malin som var och åt på Gastons. Fixa oss fina för att sedan bege oss till Johannes för lite förfest, en mycket trevlig sådan!
Sandra var snäll som körde in oss och sedan mötte vi upp Katta, Moa, Anna, Erika och Fanny vid Mc Donalds. Tjejerna gick vidare till Moon, tanken va att jag med skulle dit, men va så sjukt trött så jag var tråkig och gick hem. vad hände där?

Idag sov vi ut, vaknade 10.30 helt underbart. Åt frukost på Scandic och sedan åkte mina tre flickor hem till Göteborg igen. Jag cyklade vidare till Maxi för att hand allt tills kvällens mys! Om en liten stund kommer Katta, Erika och Anna hit, vi ska ha lite söndagsmys:)! Jag ska bjuda dessa Hyltetöser på varmsmörgåstårta!!
Det var nog allt för denna helgen - den har varit helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0