TENTAÅNGEST

Ja, då var det dags att uppdatera bloggen igen efter många månaders frånvaro;) Inte helt okej, men tiden bara försvinner från mig, vart tar den vägen?
I morgon tisdag är det dags för tenta nummer två på handelshögskolan och min ångest är värre än någonsin, hur mycket kan jag, vad kan jag, kan jag tillräckligt mycket mm är frågor som snurrar i mitt huvud parallellt med begrepp som OLI, TNC, PTA, WTO, GATT...you name it.
Får hoppas på det bästa, har några timmar till idag att plugga på och i morgon innan tentan eftersom den är på eftermiddagen.
Efter tentan ska jag, Jimmi, Fanny och Johanna gå ut och äta på något trevligt ställe för att fria att tentan är över.
Annars har volleybollen dragit igång och det är sjukt skoj att ÄNTLIGEN kunna gå näst intill för 100 %, så gött. Igår spelade vi match borta mot Falkenberg och vi vann med 3-2, JIPPI!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0