LEDIG!

Det är så himla skönt när man bara kan vara och göra det som kommer för en, har precis avnjutit en lunch med Hanna på stan, underbart att äntligen får träffa henne igen!
Jag har även hunnit med att rensa bland mina miljontals papper och lektionsplaneringar, skönt att ha lite ordning på sina saker..

Tentan igår kändes som att den gick bra, borde klarat G vilket är underbart om så är fallet. Efter tentan åka jag, Fanny och Johanna hem en liten stund för att sedan möta upp Jimmi för en god och mycket trevlig middag.
Bjuder på en härlig höstbild från när jag va uppe i Stockholm, jag och Zandra försökte vara fotografer;)
en underbar dag i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0