en helt vanlig onsdag

Ja, det trodde jag det skulle bli när jag vaknade idag, men ack så fel jag hade. Alla i klassen var samlade utanför D34 och trodde vi skulle ha lektion 08.15, men icke sa nicke. Föreläsaren vi skulle ha satt fast på ett tåg från Halmstad, förmodligen det tåget Jimmi med satt på. En del av oss gick till cafeterian för att vänta in nästa lektion med samma föreläsare men som skulle börja klockan 12.15, men den visade sig tydligen börja 13.15 och istället för att sluta 14.00 som vi alla trodde fick vi gå hem 17.00. Grymt seg dag, tog tåget 17.40 tillbaka till Halmstad och vad upptäcker jag när jag ska gå till min cykel - jo den är STULEN. AAAAHHHHH vad arg, ledsen, besviken, sur jag var när jag stod där jag parkerade cykeln igår, hade ju till och med satt fast ett extralås och kedjat fast det med hjulet och cykelstället.... Blir så irriterad, min nya fina underbara cykel som jag fick när jag fyllde år av mina underbara föräldrar är nu borta, kommer aldrig mer se den:(

Och till råga på allt hann jag inte hem för att springa med Angelica, surt att inte få springa och träna med en person som är gjord för att vara personlig tränare. Hon är verkligen BÄST på att få ut allt av en, vilket är en så underbar känsla. Får ta och springa ihop en annan dag!
Det som jag längtar till nu är tills i morgon, för då ska Mia fixa mitt hår i en ny dimension;)! Hon har sin slutpraktik på självfallet nu, var där igår och klippte barret och i morgon är det dags för en rätt så radikal förändring, ska bli spännande och kul!
Ja, kanske är sista kvällen som blond på ett tag så därför lägger jag upp en härlig bild från Gotland i somras!
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0